Cold

Hellu :)
Idag jag jag varit in school och skrivit prov på atomer och molekyler! :)
Tyckte faktiskt det gick finnemang men set vet jag ju egentligen inte förrän jag fått tillbaka det haha... Så ja... Vi får väl se!
efter skolan träffade jag Malin på stattena! Där kom hennes pappa och hämtade oss för att Malin skulle köpa en beige skinnjacka nu till studenten!
Känns konstigt att Malin och Erika tar studenten! Känns som jag själv gjorde det för max två månader sen vafan!
Jackan som Malin ville ha fanns inte så vi åkte till stattena för att träffa saga! Sedan käkade vi på mc innan jag begav mig hem till Stina!

Imorgon är det Sveriges nationaldag och jag e ledig! :)
Måste till väla/stan innan fredag och fixa studentpresenter till mina små tööser! :)
Poooooos (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0