Crazyness

Hellu!
Idag är det Lördag och jag e skitsur!
Vill ut men har fan inga pengar så jag tänker fan sitta här själv hela kvällen och bara sura och tänka lite......
Eller så tar jag en liten promenad senare och tänker över mitt liv typ....
 
Nnu tänkte jag iallafall titta tillbaka lite på torsdagen (28/6) så jag var hos Rebecca under kvällen och snackade lite.
Sedan kom Malin och vid tolv drog jag och hon till pappa och kollade serie (90210). Denna serie har Malin fått mig att börja glo på så nu har jag alldeles för mycket att se på. I varje fall satt vi uppe hela natten, såg ca 10 avsnitt innan vi vid 7-tiden drog oss ner till stan för att käka frulle på MC.
 
Sedan ville vi blanda in lite galenskap och åkte därför till Lund. Där tog vi en kopp kaffe och chillade. Var även inne i lite olika klädesaffärer vilket var rena möget.
Sedan åkte vi hem igen och jag somnade så jävla gott. Vaknade vid sju på kvällen för att möta Malin på Stattena för att sedan åka till Rebecca och chilla, kolla serie och ha det mysigt.
 
Jag var hemma ca tre och då fick jag städryck. Storstädade hela mitt rum och gick äntligen och la mig när klockan var sju på morgonen. Dessa knasiga dagar har inneburit att jag vänt på dygnet rätt rejält. Haha
 
Här kommer lite bilder från Galenskapsdagarna/nätterna!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0