Normal friday

Fredag (15/6) var jag i stan med Malin, saga och sebbe! Innan dess var jag i skolan och hade religion! Efter det gick jag hem till Erika där jag väckte henne genom att plinga på dörren haha! Så sur hon blev! Men jag skulle tvunget träffa henne!
Väl i stan sen satte vi oss vid norra hamnen där saga och sebbe käkade Kinamat och jag åt en glass!
Satt där ett tag och snackade och hade allmänt trevligt innan jag drog hem!
Såg em-matchen mellan Sverige och England och det gick inte så bra!
Det blev 3-2 och därmed åkte Sverige ut redan i gruppspelet! :(
Så jävla förbannad jag blev! Tycker faktiskt att Zlatan inte ska vara så jävla ego och börja passa istället!

Nog om det och under kvällen spelade jag Sims! Har antagligen hamnat i en sån period nu igen, ack!
Puss

 

Trackback
RSS 2.0