Studenten 2012

Idag har Malin och Erika tagit studenten!
Fyfan vad dom e bra! :)

Åkte snabbt ner till stan under fredagen (8/6) för att byta kläder :) mina byxor sprack då kunde inte ha dom!
Efter det hem till rebecca för att sedan promenera tillsammans med henne till sundspärlan där Erika och Malin skulle springa ut! Väl där började det spöregna! Inget paraply och efter typ tio min sket jag i vilket! Blev dock genomblöt! Tyckte synd om alla små fina studenter som skulle trotsa vädret!
Efter det åkte jag, Ia och Annie hem till Annie och sedan till stan där vi missade Malin och Erika när de sprang ut vid kärnan!
Sedan var det bara att åka hem för min del och byta om!
Sedan tog jag bussen till Malin dör hennes släkt va och vi käkade god mat och god tårta!
Vid halv nio körde Annie oss till Erika! Vi pyntade bilen med flaggor och girlanger och körde något varv i stan så att Malin fick använda sin visselpipa! Uppemot tjugo stycken fick hon till att vinka på henne! Vi stannade även utanför tivoli och hittade lite blommor att lägga till på den pimpade bilen!
Hemma hos Erika blev det fest, mycket dricka och gott sällskap innan tjejerna skulle in till stan :) då bar det hemåt för min del och jag var uppe ett tag innan jag somnade :)
Puss sålänge och tack för en trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0