Min älskade morfar <3

Från och med nu kommer jag inte att doppa pepparkakor i kaffet. Den personen som jag delade detta med har idag somnat in och lämnat oss. Träffade dig senast i torsdags och du var mycket trött men höll ändå humöret på topp, som alltid! 
Du började bli bra igen och skulle ju få komma hem till Valtorp igen och jag antar att du redan gett upp men verkligen ville tillbaka till din lilla lägenhet! Jag kommer sakna dig så in i helvete morfar men nu kan du sitta där uppe och titta ner på mig tillsammans med mormor, ge henne en stor kram från mig! 
Din styrka, vänlighet och energi kommer också att vägleda mig genom den värsta tiden i mitt liv och jag ska tänka på dig varje gång jag är redo att ge upp! 
Idag förlorade en vän, en bit av mig själv och min älskade morfar! 
Sov gott moffe, jag älskar dig <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0